Monday, December 17, 2018

umrah lia n alg

Alhamdulillah.. ari ni kul 1145am family adk n alg selamat sampai dr menunaikan umrah..
Syukur sgt segala nya dipermudahkan buat mereka sepanjang menunaikan ibadah disana
Ada jgk buah tgn dr mereka.. semoga dilimpahi rezki yg luas buat mereka..

Aku hanya mampu berdoa semoga aku dpt ke bumi ambiya jg nnt dgn izinNya..semoga Allah kurniakan aku rezki kesihatan baik yg berpanjangan, kelapangan dada siap fizikal dan mental.. 

Aku rindu ya Allah.. berikan aku kesempatan itu, buat masa ini hanya gambar dan pemergian org lain menjadi pembakar semangat dan dorongan utk aku kesana..

Aku yakin atas setiap perancanganMu Ya Allah..ada hikmah yg tersirat dan hanya Engkau yg mengetahui.. sesungguhnya aku tetap menunggu saat itu.. amiin y robb

No comments:

Post a Comment