Saturday, November 5, 2011

nak g tak nih???

berdasarkan dlm perbualan di atas..aku dlm dilema  sekarang..w/pun blm tentu lg bila masanye.. aku dok terkenang jer..nak pegi ke??.bukannyer ape..almost 10 thn aku tinggalkan fima tu.. dah tentu byk muka baru..yg lama belum tentu  ramai yg timbul..entah2 dilema macam aku jgk..hehe..sape tahukan..

bukan ler aku tak nak pegi atau tak nak jumpa kengkawan lama masa keje dulu..excited ko..kalau ikutkan hati mmg x sabar nak jumpa dorang tu..lbh2 lg yg  dah lost contact ...apa citer dorang agaknyer, yg dulu blm kawen lg..tentu skrg dah beranak pinak..tapi kan.............aku ni self confident kurang..segan pun ada..10 thn bukan nyer sekejap..mcm2 perubahan dah berlaku..termasuk apa dah berlaku kat aku nih..huhu..dulu aku kurus ..pas tu CANTIK la jgk..perasan ke aku ni???..tak kisah la..janji c.abg aku sayang kan..ye la kan masa tu berat aku pun baru 40-42 kg je..sekarang????guest bape berat aku..hampir 48kg ko..ank pun dah bertambah sorang...

dah lah aku tak berapa cun skrg , makin hitam lak tu...eh...eh..hitam ke aku?? ye la kalau dah hari2 dok berjemur menyapu jalan  kat dpn umah tu, x kira pagi petang..mana x hitamnyer...lum lg duk mesyuarat tingkap bersama  bff kat luar tu..bukan kira..dah jumpa lupa segala..hehe(skrg x de lg m.tingkap nih)..KALAU dulu lps quit dr firma tu aku keje balik x pe la jgk kan..ni duk makan anggur jer kat umah..sapa suruh??

hurmm...mengeluh lagi..bila nak jumpa teman2 lama ni, dah tentu nak melaram jgk..almaklum je la..msg2 tentu tak nak kalah nak nmpk cantik kan..aku rasa tu normal la kot..bese la kan..aku pun bukan nak melaram sgt..tak de keje, so ..apa korang nyer opinion?? support ler aku ..atleast kalau aku nak pegi ada masa lagi nak pikir , rasanyer countdown gathering tu pun lmbt lg kot..

9 comments:

  1. ieja..jumpa kawan2 ieja..kalau ieja nak bertemu pergi aje..tentu seronok.

    ReplyDelete
  2. akk fhm eija, sbb akk pun pernh dlm situasi mcmnih.. tp apa2 pun, gi jer lah..byk cite nk kongsi tuh, xckup shari...hehehehe

    ReplyDelete
  3. ieja..biar apa pun janji en.hb tetap sayangkan ieja kan.. :)kalau mama excited sgt nak pergi..yalah bukan senang nak jumpa maklumlah skrg ni masing2 sibuk dgn keluarga..elok ieja pergi kan..dan slm aidiladha dari mama buat ieja & family..

    ReplyDelete
  4. time kasih tak terhingga buat mak imma,mama aini dan jg acik atas support kalian...kembang sikit hati ni..

    ReplyDelete
  5. pegi je. be yourself n be positive

    ReplyDelete
  6. pegi aje lah. kak hani yakin, ieja mesti enjoy sangat nanti..caya lah.

    ReplyDelete
  7. kak eija sygkan kawan2 akak x? rindukan depa x? kalau jawapannya yer.. akak gi lah.. :D.. peluang xkan dtg acapkali .. syg kalau dilepaskan..

    ReplyDelete
  8. Kakak rasa tak salah pergi dan tak perlu tukar imej. Jadi diri sendiri lebih baik

    ReplyDelete
  9. terima kasih semua yg bg support kat aku..bila pikir2 blk bkn ada chance lg mcm ni kan..so..aku dah decided..bila tiba ari tu..aku mmg kene pegi...

    ReplyDelete