Monday, December 12, 2011

came back!!

assalam buat semua rakan2 blogger..
lama rasanye x berblogging n bbwalking...teruja nih..harap2 ada lagi yg sudi nak baca n3 aku nnt..
sejak cuti sekolah bermula aku mmg bz cikit..dgn kenduri kendara yg mmg x menang tgn, lum lg melayan ragam ank waktu sekolah ni...hehehhe..sebz isteri PM kot...huhu..lps tu wifi kat umah lak bikin problem..seb baik ada altenatif lain guna tenet ni..

cuti2 ni tentu ramai yg punya agenda nak bwk budak2 g bercuti kan..agenda wajib rasanyer bila cuti panjang..hurmmm..aku mcm ni la..x de g memana sekadar bwk ank2 berjalan2 jer...minggu pertama sekolah "acik" dorang dah booked kan bilik kat TIARA, dpt lah dorang mandi manda kat sana sebelah paginyer...

sebelum tu lupa lak nak n3 dulu majlis anugerah kecil2an di tadika arina..x sangka plk la minah sorang ni pandai menari...terpegun gak aku ..ank sapa la tu...




ngan bes pren dia ler

sampai jer terus nak posing..(dpn ballroom TIARA)


sebelum g bilik iman n sepupu2 lepak dulu kat dataran


kebetulan mlm tu ada function

sebelum tu sempat menjamu selera dulu kat dewan mkn ..huhu





ngan biras yg sporting

minah2 perasan nih..

view dr atas bilik

adk pompuan ku yg bongsu....x de lain keje dia..

lps bekpes budak2 tu x sabo nak g mandi kat bwh...
aku x kose nak ikut..lpk kat bilik ngan mak2 dara jer..ayah dorang ada, dorang mandi sampai kul 12 t/ari..amik ko..mandi la puas2..kebetulan lps tu hujan lbt..opps!! abaikan jer pemandangan yg x semenggah tu ye..

sebelah petang plk lps blk dr situ kami g JUSCO main bowling..ank2 apalagi seronok la dorang gi tempat game..lps main bowling, mlm tu kami isi perut dulu sebelum singgah kat umah amek kain baju nak tido kmpg..bab tdo kmpg ni, ank2 ler yg teruja...huhu..smbg nnt la..x sabar plk nak terjah umah kalian..daa..

9 comments:

  1. lamanya ieja menghilang..hu2x..wah bercuti ditiara ya..kelmarin mama kesana..ada kerja sikit..minggu ni khamis mama dtg PD lagi..happy blogging ieja !!..

    ReplyDelete
  2. lama nyer x p PD... last time dok kt tiara tu thn 2002

    maaf br sempat nk jengah

    ReplyDelete
  3. assalam ieja..lama ieja cuti..memang ramai jugak yang tak onlie dan tak de n3 cuti sekolah ni..sibuk denga kenduri dan bercuti

    ReplyDelete
  4. cantiklah pemandangan dari atas tu..

    ReplyDelete
  5. besar bilik tu...bestnyer gi bercuti...

    ReplyDelete
  6. da pindah melaka nnti lia t'ingin nak bawa anak2 mandi manda kat tiara.. :)

    ReplyDelete
  7. Wah... kolam tu... bestnya....

    ReplyDelete
  8. tak pernah pergi Tiara..ingat satu hari nak pergi..tgu Mifz besar sikit...

    ReplyDelete