Monday, January 30, 2012

apa kata korang??????????

tak ada semangat 1MALAYSIA langsung !!!! apatah lagi nak jaga sentimen org melayu & agama ISLAM...





p/s: patut ke org macam ni kita campak dlm penjara jer??

14 comments:

  1. bangsa lain memang macam nie...suke memperlekeh agama islam...aku rasa orang tada buat ape2 pon dekat tuhan dorang...geram betul!

    ReplyDelete
  2. kenapalah semakin ramai yg suke merosakkan agama org lain...

    ReplyDelete
  3. TIEHA ISMAIL & MASYA: tu la pasal, makin didiamkan makin menjadi dorang ni..dorang ni dengki sebab agama ISLAM itu sendiri agama yg cantik..lagi pun dorang tu x de rasa hormat kat agama lain..

    ReplyDelete
  4. dia nk famouskan diri sendiri sebab tu buat gitu, takde modal...
    saya ada tgk kt Fb...

    ReplyDelete
  5. ehem..nak cari glamour kot..mcm2 org,mcm2 perangai diorg..saja nak membakar perasaan kita !!..

    ReplyDelete
  6. Dalam Agama yang WuMing pegang(Buddha). Orang golongan ini digalakkan dari menjauhi ajaran Buddha. Kerana jika mereka menganut agama Buddha.. Merekan hanya memalukan agama Buddha saja...

    Dari kecik sampai besaq... WuMing tak pernah diajar walaupun sekali untuk mengutuk atau menghina agama/ajaran lain oleh ibu bapa.

    Dalam ajaran Buddha juga tak pernah tertulis ajaran yang menghina atau mengutuk agama/ajaran lain..

    ReplyDelete
  7. ahahah nie kes ingat x kena upload dlm FB atau mana2 kan
    padan muke .. haaa skrg ko JAWAB ! .. macam bagus kan

    sat nak call polis @ JAIP .. pada mukeee

    ReplyDelete
  8. Sebab itulah kita yg beragama Islam wajib menjunjung tinggi agama kita sebelum org lain memperlekehkan agama kita. Melihat begitu hati sakit kan... Mereka yg diberi kuasa harus bertindak

    ReplyDelete
  9. mmg kurang ajar!!

    hanya Allah yg mampu balas perbuatan mereka ni...

    ReplyDelete
  10. sangat2 kurang ajar...

    ada tgk lam fb haritu..geramm sgt..

    ReplyDelete
  11. sangat tidak patut..tapi rasanya dia sendiri tak beragama walaupun bangsa dia pun ada agama..sebab mana ada agama menyarankan manusianya menghina agama orang lain..

    ReplyDelete