Tuesday, April 24, 2012

masa..

assalamualaikum semua..seminggu satu n3 je sekarang ni..masa betul2 cemburu ngan aku buat masa ni..tu dah kira ok la tu dr langsung aku x hupdate kan..huhuu
sabtu ada hal..ahad kat kg..rutin harian aku mcm biasa lah..selalunya kena jd lipas kudung..kadang2 aku nak jgk curi2 masa ngadap lappy ni..br je nak mesra2..dah ada je yg memanggil perlukan khidmat aku..sudahnye kelaut..
waktu ni jam menunjukkan kul 6++ ckit..tp cuaca kat luar gelap umpama dah hampir kul 8mlm je gamaknye..almaklum lah..lps ujan + mendung lagi..sambung ke mlm kot..harap2 hubby aku blk nnt ujan dah berenti terus, udah ler nek motor..sian dia,.klu dah selalu sgt meredah ujan ..hurmm maunye x selema,batuk, demam etc..

aku br bercadang nak g pasar mlm nnt, dgn cuaca macam ni ramai ke yg dtg berjual kat c2?? mcm x besh la plk..x pun ke mamak coorner je la jwbnye..dah lama x pekena mee grg mamak peberet aku tuh..

k..wassalam..


11 comments:

  1. Kat sini pasar mlm slllu kakain pergi hari ahad.. Kalau pergi dgn anak2 mcm la permintaannya tuu...siapkan duit jervlaa

    ReplyDelete
  2. ieja..kat sini pun hujan..ada pasar malam jugak kat tempat acik ni.

    ReplyDelete
  3. huhu ujan ke..
    kat tmpt akk nie panasss je dua tiga ari nie
    tidoo pun nak beraircond aje huhuh

    ReplyDelete
  4. belog saya pun kdg2 bosan...kdg2 ada entry..kdg2 tkde juga...semuanya sebab masa jugak..huhu..tkpelah asal dpt quality time dgn anak2

    ReplyDelete
  5. lia pun update blog ikut pada kelapangan masa kak...klu x sempat biar je lah heheee..

    ReplyDelete
  6. Selamat pagi :)
    Haaa kat blog saya ada tips...cemana nk berjaya buat N3 setiap hari....tp kena rajin2 la godek2 N3
    kita tu....tak sempat lg nk letak kat tab menu tips tu.....heheheee (promote2)

    ReplyDelete
  7. yelah kak.. skrg nih petang2 ujan jer.. usahkan yg bawak motor.. yg bawak kete pun ngeri je nk drive nak2 masa ujan tgh lebat.. moga2 Allah lindungi kiter semua.. InsyaAllah..

    ReplyDelete
  8. mmg kena pandai2 cari masa kan.. klu tak asyiklah tak sempat.. ke blog ieja pun dah lama tak sempat nak masuk.. minta maaf yer.. hari ni pun mendung aje.. tengah hari dah renyai.. nmpk gayanya tak keringlah baju hari ni..

    anak ieja kata buku tu mahal yer.. he..he.. ckp kat dia minta maaf yer sbb harga publisher yg tetapkan.. klu saya letak harga sendiri sure letak murah sikit.. he..he.. kirim salam pada dia yer..

    ReplyDelete
  9. banyak curi perkara curi..
    mencuri masa amalan mulia !!!!!

    ReplyDelete
  10. klau sebut tang masa ni memang tak cukup....
    betul tu kena pandai curi masa....

    mee goreng mamak, sedapppp...

    ReplyDelete
  11. lya lak, update ikut mood.. slagi smpat update..tp x pnh memaksa diri utk update..sbb bblog hnya utk mgisi msa dpn n myimpan memori anak tsyg..disampin mgerat silaturahim dgn kwn2 blogger..

    akt sini..mlm2 aje hujan lebat+ribut +petir.. siang hari panas terik je..

    ReplyDelete