Tuesday, August 21, 2018

Sunday blues

Ahad.. 
mcm biasa ada yg nk blk asrama ada yg nk blk u..tp hari ni terbalik cikit ank sulung nk blk u ank bjg plk ptg nnt nk blk umah bwk kwn skli.. esok nak gerak ke uniten ada tournament.. msg2 punya schedule..

Citer smlm.. 
Aku g menghadiri taklimat umrah kat bangi..
Berita sedih jgk visa aku x lps wp krg sbln je lg umo ku ckp syarat nk g tanpa mahram😢mmg dah agak n ragu2 wp dorang kata akan cuba sbb sblm ni ada yg terlepas.. tp undang2 arab saudi skrg mmg ketat.. nk g umrah & hj pun 3 thn skli je .. klu nk g jgk mmg dikenekan dende rm2k ..
Apa pun aku redha .. sume dah settle termasuk amik vaksin.. postpone bln march ni aku pegi.. in shaa Allah.. semoga dipermudahkan .. 
buat along aku n family adk aku tg akan berangkat awal dec ni semoga dipermudahkan dan dpt membuat ibadah umrah dgn baik .. selamat pegi n slamat blk..

Semoga ada hikmah disebaliknya..sesungguhnya kita hanya merancang , Allah jua yg menentukan.. aku pasrah.. wl nnt aku pergi SENSORANG.. semoga aku akan mendapat teman sebilik yg serasi..

Sampai sini dulu .. 

  • 11dec2018😍

No comments:

Post a Comment