Wednesday, May 18, 2011

kuda naik tocang..

wah nmpak mcm best jerk tjk kat atas tuh, tp sebenonyer entry yg aku nak post ni x de kene mengena lgsg dgn tjk kat atas tuh..hehe..bikin gempak jerk.,.
siang tadi aku g melawat member kat blok sebelah,  seminggu dok wad, dah berbotol2 air msk dlm bdn dia..
cengkung benor aku tgk muka dia..al-maklum jer la,asyik duk muntah, mkn x leh nak masuk..
teringat aku masa pregnant dulu..lg dasyat..nak mkn mnm pun x larat nak bgn, apatah lg nak masak..jauh skl..
klu ikutkan hati teringin nak sorang lg..klu dpt 2 pairs ckp dah..tp mengenangkan mabuk teruk..lupakan lah..
lebih2 lg diusia yg semakin muda nih..bkn apa kesian ngan ank2 dan abg..lum lg ank2 wet aku tuh..

tp bukan citer tuh yg aku nak kongsi, bese la kan klu dah duk ramai2 nih ( aku g ngan 3-4 member), terselit gak ngumpat org ckit2..nak ikutkan bkn ngupat sebenarnyer, sekadar bercerita,,
pasal neighbour sbelah umah member nih,,khabarnyer menyewa laki bini,, baru kawen tuh..
yg x bestnyer ada org nmpk dlm kul 2-3 pagi ada org beromen kat belakang,apa citer tuh...main belakang2 plk..apa salahnyer msk ikut pintu depan??..jiran2 tutup sebelah mata jer..

sampai satu ketika, meletus la perang laki bini,,apalagi pasal org ketiga la..bini kwn tuh keje nurse..syif lak tuh..lakinyer amek ler kesempatan ..yg keciannyer member dengar kerusi meja berantakan..bukan apa takut gak kot c bini kene dera ke..(bini br pregnant 4 bulan) ..ada babak drama lg dorang wat kat luar...
c bini merayu rayu minta maaf sambil menangis memeluk lutut c suami...sadis betull lah...

tapikan yg bagusnyer esok tuh dorang dah ok, nek motor berdua, siap peluk2 lg...alahai hidup rumahtangga mcm nih laa dik...sedangkan lidah lg tergigit, inikan pula suami isteri..rencah kehidupan ada manis ada pahitnyer..mana yg baik jadikan teladan mana x buruk jdkan sempadan..ehh, betul la kan..

p/s  aku dulu pun suka sgt merajuk, tp dah beso nih (hehehe) x de la..klu merajuk pun bertmpt..
      sesekali tuh nak bermanja la konon..

2 comments:

  1. samalah dgn akak.. masa mengandung dulu teruk.. hal rumahtangga ni mcm2 kan.. biasalah tu.. kejap baik, kejap gaduh.. he..he.. minta dijauhkan dari org ketiga hendaknya..

    ReplyDelete
  2. hanis: selisih malaikat 44..
    gerun jgk dengar citer2 mcm ni.
    semoga rumahtangga aman bahagia selamanya...

    ReplyDelete