Thursday, May 19, 2011

ragam ank

aduiii, meragam la plk arina hari ni...x nak ke sklh..puas ler memujuk dia pg td..
puncanyer iman demam, memandangkan ubat dah habis aku sarankan bwk keklinik..dia lak nak mengikut..
puas aku memujuk dia suh mandi..dah bersiap dia sndr amek bekal dia kat dapur..ingatkanr dah ok..rupa2nye
lps tuh dia menyorok...

cikgu dia smpai lbh krg 7.45am..siap hon 2-3 kali, puas ler aku dok mencari dia, rupa2nyer dia menyelit tepi katil dlm bilik..gelap lak tuh..mcm2 aku janji ngan dia dgn harapan dia ok..hmmm..hampeh.
akhirnyer aku angkat jer dia msk dlm kete cikgu dia...SELAMAT...selebihnyer biarlah cikgu dia settlekan..

peninng jgkkan bila pagi lg ank2 dah meragam nih..

2 comments:

  1. bila pagi2 anak2 buat perangai, serba tak kena kita dibuatnya kan..

    ReplyDelete
  2. @ hanis: klu ramai ank lagi la kalut dibuatnyer..dah tentu byk la ragamnya pulak..

    ReplyDelete