Thursday, January 5, 2012

bekpes lagi..

minggu terakhir cuti sekolah, anis bff aku kat belakang umah wat bekpes plk..jemputan pd pukul 10am..10.13 aku baru gerak umah dia..huhu,,belakang dapur je..rakan2 yg len sume dah sampai..almaklum ler aku kene lah siapkan sarap utk ank2 aku kat umah dulu memandangkan ank2 aku kurang gemar mee grg..itulah menu yg aku bwk g umah kwn aku tu...roti bakar n roti telur aku dah standbykan bwh tudung saji..pandai2 ler dorang bgn nnt cr sarap tu..

aku lalu belakang dapur jer..huhu

wah!! dorang smpai dulu..sempat senyum tu aku snap dorang


harusss!! yg empunyer n3 mesti ada dlm ni..ngeeeeeee

yg empunyer tuan umah..tgh susukan ank dia yg kecik..ank dia yg bongsu ni tkt ckit ngan org


antara menu2 yg ada pagi tu...laksa penang, n.lemak,mee goreng(ihsan aku)kue cucur badak(ihsan kwn)agar2 milo



cian betul alesya ni..asyik kene kacau jer..dah ler takut ngan org..

ni lah majlis sarap pagi yg terakhir sebelum bukak sekolah tu ari..umah aku awal2 lg dah buat..masa tu x sempat nak snap gambo n wat n3..bz sgt..ni pun ada 2 org lg x dpt hadir sebab last minute ada hal..

next n3 aku nak wat citer pasal BBQ sempena thn baru tu ari..klu sempat lah..

12 comments:

  1. Bagus juga idea sarapan beramai2 di rumah jiran2 ni, kan? Boleh mengeratkan silaturrahim asal saja tidak diselit dengan umpatan. :)

    ReplyDelete
  2. 1st time dgr wat gathering time sarapan...sonok gak kan...bestnya dpt jiran2 yg closed

    ReplyDelete
  3. best nyer dpt sarapan 2gether2 dgn bff... tringat lak doluuu2 pun akk slu wat camne masa akk kat brunei. tp sbb time tuh geng smua antarabangsa mari, kita pggl morning coffee/ afternoon tea gathering... merasalah kan bkwn dgn omputih, org itam segala... hehehee

    ReplyDelete
  4. Baguslah buat macam ini. Tempat kakak tak adalah. Kalau ada mesti seronok dapat makan macam-macam kan.:)

    ReplyDelete
  5. amboi..meriahnya breakfast!hahaha..

    ReplyDelete
  6. merapatkan ukhuwah..

    bestnyer.. :D...

    ReplyDelete
  7. breakfast yang harmoni... weeee... alesa pun comel je tgok.. ehe

    ReplyDelete
  8. bestnya ada jiran yg rajin buat makan2 begini, utk mengeratkan lagi persahabatan !!..

    ReplyDelete
  9. Dapatkan memori 50GB kapasiti simpanan foto, muzik, video dan apa sahaja untuk telefon anda secara percuma hari ini tanpa sebarang bayaran dari Gombug.net! Sebelum 31 Dec 2012 - http://adf.ly/4O5uz

    ReplyDelete
  10. menjalinkan ukhuwah!
    terasa nk join la plak

    ReplyDelete
  11. seronoknya dapat sarapan ramai2 macam tu...

    ReplyDelete
  12. kakcik: ALHAMDULILLAH..so far kami x pernah lg berborak sambil mengumpat..selalunyer borak hal ank2 ngan diri msg2 jer..

    p/s: separuh dr kami ahli yasin kat taman ni, tapi jrg sgt berjumpa..tu sebabnyer cuti2 sekolah saja buat bekpes mkn sama2 & tentu sj dgn keizinan hubby msg2..mmg sonok sbb dpt merapatkan silaturahim tp x lah jemput semua...yg sebaya2 je opcos..hehhe

    ReplyDelete