Wednesday, January 4, 2012

SELAMAT TAHUN BARU!!!

SELAMAT TAHUN BARU SEMUA..moga tahun ini menjanjikan lebih sinar  kebahagian dan ..keredhaan dlm kehidupan kita seharian...apa azam baru kalian semua?? aku  biasa lah ..hari2 setiap kali bgn dr tdo macam2 azam aku buat..kecuali azam besar aku thn lps pun x dpt capai lg(rahsia lah)...

byk n3 aku nak citer sebenonyer..tp ari ni bz ckit..bdk2 baru bukak sekolahkan..lisa plk kene sekolah belah ptg..aku kene masak awal ckit..ni sebelum zohor aku on line lah jap..hehe..ptg ckit blh la aku BW..wassalam.

pagi tadi aku dpt khabar duka ..husband kawan "pergi" sebab cancer pada pagi thn baru..INNALILAHIRAJIUN..semoga k.Sue tabah menghadapi hari2 yg mendatang..AL-fatihah utk arwah..

11 comments:

  1. selamat tahun baru kak!

    semoga tahun ni lebih baik dari tahun lepas..:)

    ReplyDelete
  2. Selamat tahun baru...

    Apa azam tahun ni yee...

    ReplyDelete
  3. salam akak..

    selamat tahun baru masihi..

    p/s : innalillahiwainnailaihirojiunnn..

    ReplyDelete
  4. Selamat tahun baru eija.

    Takziah pada kawan eija. Semoga dia tabah.

    ReplyDelete
  5. slmt tahun baru ija, thn ni cbuklah iyer. ank ada yg sekolah pagi ada yg petang...

    ReplyDelete
  6. selamat tahun baru ieja..bila dah bersekolah semuga ni..ieja sibuklah uruskan ank2 ya..takziah buat kawan tu..

    ReplyDelete
  7. semoga k.sue tabah dan Al FAtihah buat arwah..semoga ditempatkan dalam golongan yang beriman..Amin.

    yana dpt bw malam2 atau subuh2 je..thanks akak singgah blog yana :)

    ReplyDelete
  8. selamat tahun baru buat ieja dan keluarga.. semoga apa yg diazamkan tercapai hendaknya.. sedih mendengar berita ttg kehilangan itu.. semoga arwah tenang di sana dan keluarga yg tinggal tabah menerimanya..

    ReplyDelete