Tuesday, May 15, 2012

sakit tekak, selsema etc...

assalamualaikum..
hehe..dah 4 ari menyepi, bukan apa penat plus dpt selema..
ingatkan semalam nak ngadap lappy tp kepala mmg betul2 berat & larat..kebetulan semalam bby x dtg..
so dptlah berehat ckit memandang hanya sorang je ank asuh aku semalam..

ari sabtu ada tahlil & bacaan yasin umah MIL, pagi lg aku dah kesana..masak sume ank beranak je..belum hilang penat, ahad plk umah aku kat kg. isnin aku x berapa chat (ada sesapa kisah??hehehe..bajet betul lah aku ni)..alaa..monday mmg selalu lemaukan..

saja aku nak hupdet  kan diri buat  pengetahuan uolls..ouhcuuuummm!!.haah..x abis lg ni
ok..berundur dulu..wassalam..

14 comments:

  1. tak sihat yer.. alahai kesiannya.. takde rezeki nak join teka teki tu.. lain kali saya buat joinlahh.. (^__^)v

    ReplyDelete
  2. semoga cpt sembuh ye kak.. :)

    ReplyDelete
  3. kena amik madu ni kak..kasi cure sket...

    ReplyDelete
  4. Aloloo..ciannye..x pe lps ni tdo puas2..compom baek punye

    ReplyDelete
  5. semoga cepat sihat dari selsema nyer yer...skang neh memang musim lah kottt..saner sini orang demam..sy pon baru baik dari demam nehh..demam ok lagik selsema tuh yang tak tahan tuhh...

    makan ubat dan take care k..:)

    ReplyDelete
  6. semoga copek sembuh...amin...

    ReplyDelete
  7. semoga cepat sihat ye kak... lia pun masih x baik2 lagik batuknya..dah puas b'pantang makan n amalkan mcm2 petua...sabar je lah...

    ReplyDelete
  8. mkn ubat ikut time ye! moga cpat smbuh;D

    ReplyDelete
  9. ieja...semoga cepat sembuh ya..

    ReplyDelete
  10. moga cpt2 smbuh ye.. take care

    ReplyDelete
  11. semuga ieja sihat sekarang ni..maaf mama lambat lawat ieja..sibuk sikit aritu..hukk2x..

    ReplyDelete