Tuesday, July 31, 2012

jalan pulang..

ciluk dr fb

sementara jantung kita berjalan..beringatlah!! sebelum kita yg jalan..
jalan mana nak dituju??..pilihan di tgn anda




14 comments:

  1. bunyi macam kelakar kan??tapi itulah hakikatnya =)
    sama2 kita beramal ke arah kebaikan insyaallah =)

    ReplyDelete
  2. iyerlah .. bile jantung berhenti kt yg jalan huhuhuhuhu....

    ReplyDelete
  3. Ya Allah... kalau boleh bila jantung dah tak jalan biarlah waktu itu bekalan yg cukup utk kita di sana kelak.

    ReplyDelete
  4. ngeri jugak bila memikirkan saat jantung terhenti.. entah amalan cukup ke tidak.. entah harta nafkah untuk anak2 cukup ke tidak.. T_T

    ReplyDelete
  5. mudah2an bila jantung 'berhenti' kita mmg dah betul2 bersedia utk bertemu dgnNya....

    ReplyDelete
  6. andai la jantung boleh berkata2..tentu dia akn tempelak manusia..ko ni x reti2 nk bersyukur ke?

    ReplyDelete
  7. mcm mana ek klu jantung kita hari ni brhenti...subahanallah.

    ReplyDelete
  8. setuju ngan kata2 tuuu
    beringatlah selalu kan ;)

    ReplyDelete
  9. ooh teguran itu macam gurauan tapi itulah hakikatnya...

    ReplyDelete