Thursday, September 13, 2012

qurratun atiyah

namanya secomel orngnya..alkisahnya sorang ank buah ku ini, baru masuk bulan ke 4 aku jaga..
aku terpaksa jaga bilamana pengasuhnya yang lama terpaksa berhenti sebab menjaga suaminya yg kene strok..
ank2 ku mmg seronok bila dia ada..cuti dua hari (sabtu & ahad) dorang mmg dah rindu kat tia ni..
pandai mengambil hati(membodek la tu) lbh2 lg dgn senyumannya yang x pernah lekang dibibir tu..

umo lbh kurang setahun setengah..
tengah belajar menyebut perkataan..tu yg seronok ..suka mengajuk perkataan yg kita sebut
saiz badan biasalah klu ikut belah aku mmg kecik2 je, klu ikut sebelah uminya pun lbh kurang jg...
yg buat geram bila kene marah pandai lak dia amik hati dgn mencium kita siap ngan bunyi lg..

layan je gambo2 yg ada dlm hp aku ni..(keje lisa la jgk)





depan bilik air..
 nyekodeng kak arina tgh mandi..silap ari dgn dia sekali dah msk dlm tu..

comel kannn..dgn toncet pokok kelapa dia tuh..


bersama azhad

sibuk nak menulis..

ni keje tia la ni..bekas kue raya siap disusun
novel kakak lisa pun jd mangsa mainan dia jg..

13 comments:

  1. alalala..comel nya..budak2 umur macam ni mmg pandai ambik hati..

    pss..nampak iron bawah meja..takpe ke budak2 ni.. takut diorang ON kan suis tu melecur pulak..

    ReplyDelete
  2. Seronok dapat main selalu dgn budak-budak nie ieja. Hilang stress. Susun bekas kuih tu dia sedang membina otak - cerdiklah tu:)

    ReplyDelete
  3. comel....rindu dgn anak buah...patah tangan plak dia...sian...

    ReplyDelete
  4. mesti senang jaga budak comel ni kan???

    ReplyDelete
  5. hehhehe syoklah Atiyah ramai yg melayan dia. Makin banyak cakaplah nanti macam makngah dia juga hehhehe

    ReplyDelete
  6. comelnya.. secomel namanya.. budak baya2 camnih memang tgh sonok wat main.. sama la cam aqeef tuh kak.. jap2 kena kidnap ngan anak2 babysitter.. hehe..

    ReplyDelete