Saturday, September 22, 2012

ragam ank..




assalamualaikum ..aku jarang bersiaran pada ari sabtu @ ari cuti tp memandangkan dah seminggu blog x berpenghuni aku gagahkan juga wlau sekadar buat n3 kosong..
tentunya waktu2 cenggini kengkawan tgh bersilat di dapur x kurang jg yg dah rilex2 lps siap sume keje kan..
pd yg kene g opis tu selamat bekerja..huhu

ank2 ku br je blk dr sekolah(ari ni seklh ganti) n.lemak ada 3 bungkus lg..petang ckit nak buat spagheti plk..klu n.lemak ank aku mmg x merungut nak mkn w/p dah t/ari..so mmg settle dah menu utk lunch ni..

owh aku nak citer pasal mandi ari ni..aku x tau lah kenapa ank2 aku susah beno nak suh mandi..yg sulung klu x sklh jawabnya petang br nak mandi..klu dah msk bilik air plk x cukup sejam dlm tu, x reti2 nak kuar..
yg no 2 lak klu suh mandi mmg bertangguh tp bila mandi gamaknya mandi kerbau je..klu terlepas pandang rambut pun x syampu..kena yg no 3 sejibik menurun kakak dia..hurmm mcm2 peel dorang ni


bestnya dapat berendam lama2 dlm tab kan

5 comments:

  1. Cebawak ank² pg mandi kat air terjun ke..mesti xyh suruh mandi...laju jee depa pgi..hehe :p

    ReplyDelete
  2. Anak amy pulak sampai bergaduh tak nak gi mandi dulu. klu smlm abang dulu hari ni dah tak leh mandi dulu pulak.

    ReplyDelete
  3. ehem..macam2 kerenah anak kecil yg menghiburkan kita..mama dah takde ank kecil lagi..hu2x..

    ReplyDelete
  4. budak2 macam tu lar kan, macam2 peel... bab mandi mmg akan sampai besar pun cenggitu lah

    ReplyDelete
  5. ANAK SAYA LAGI HARU.. NAK KESEKOLAH NAK MANDI DEKAT MASJID DKT DGN SEKOLAH DIA.. SABOO JERLAH HUHUHUHUHU .. ADE² JER RAGAM BUDAK² NI..

    ReplyDelete