Friday, November 9, 2012

kain pelekat...

assalamualaikum..
sedari isnin tenet kat kawasan umah aku mmg x available ..jiran sebelah, kwn belah blkg masing2 sms tanya tenet ok ke tak..aku yg x perasan sbb x on9..huhu..semalam lak g majlis konvo adk dan arina sekali..len kali aku story mory erk..ni citer n3 len dulu...

petang minggu lps..aku ngan hubby g pekan sekali lg mencari kain pelekat utk iman..kawan2 iman ramai yg nak berkhatan masa cuti sekolah ni..dah alang2 nak berkhatan tu elok lah buat awal2 cuti..whole bln 12 nnt dah nak g tuisyen plk..

dari satu kedai ke satu kedai aku mencari, ada yg murah tp kualiti x de..akhirnya dpt la jg kain yg aku cari..sehelai rm25..aku beli 3 psg..dpt kurang rm18 sehelai..nmpk plk tudung segera rm65..bodek punya bodek dpt kurang rm40..yap bedabedoo...

perut lak berbunyi..sebetulnya aku cuma bekpes pagi je..hbby plk teringin nak mkn roti canai..so singgah kedai mamak plk..aku order mee goreng ngan nes ais..arina sekadar makan ayam goreng dan hbby roti canai + kuah kurma dan mee grg jg..


sebelum tu sempat posing sementara tunggu ayah dia g mesin ATM







hehe..air dah sampai dulu

arina dah meratah dulu ayam goreng

x sempat nak snap pic mee sblm mkn
aku x habis mkn w/p td perut bukan men lg menyanyi2

licin..mmg lapor hbby aku ni
roti dan m.grg sekaligus^__^

suka tu dpt habiskan seketul ayam

ayam goreng utk iman dan kakak lissa


selain kain pelekat, kismis t.guru , myk panas dan supplement utk hbby jg..x lupa singgah TF beli brg pesanan dan jajan iman dan lissa..wajib tuh memandangkan dorang x nak ikut..


ni la tudung segera yg aku beli

diam x diam byk jg koleksi tudung segera  aku..hehe
tp bawal tetap jd pilihan utama..

15 comments:

  1. Anak aku tak tau bila nak buat...tahun depan kot, buat 2 sekali

    ReplyDelete
  2. amboi..pandai anak dara tu posing..hehe
    cantik tudung baru..:)

    ReplyDelete
  3. wahh arina mcm model sgt siap rambut terbang2 heheh ;)

    ReplyDelete
  4. Cuti sekolah selain musim org kawen juga musim anak-anak berkhatan ieja..

    ReplyDelete
  5. wak kok X nmpk Iman jugakkk.. eeeHhee

    ReplyDelete
  6. amboi posing sakan anak dara ni ^_^

    ReplyDelete
  7. Sampai hati Arina tunjuk kan tulang ayam je dekat kitee. sobsobsobbb~~

    ReplyDelete
  8. sekarang bawal dah galmer balik kan?menyesal pulak buang tudung2 bawal sy yg dulu tu

    ReplyDelete
  9. ehem untungnya ieja..rumah dgn dgn pantai PD..tiap2 hari bolih kesana..mama suka dengar bunyi ombak.. :)

    ReplyDelete
  10. pandainya Arina posing ala-ala heroin hindustan pulak heheher...selamat lah iman disunatkan yer

    ReplyDelete