Wednesday, June 26, 2013

salam rabu..

assalam n salam 1 malaysia :D
buah2 an
baik utk kesihatan

tomel 
binatang kesayanag nabi


hargai lah smentara mereka masih ada..

daa ..wassalam ^-^

13 comments:

  1. Replies
    1. mmg rindu x bertepi..dah 10-12 thn dorang x de mcm br semalam je terngiang2 nasihat arwah mak suh jg family baik2..nak puansa lagi la,,

      Delete
  2. Rindu ibu-bapa yg masih ada boleh dijenguk tapi kalau dah tak ada sedekah dan doa selalu buat mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu kak zakie..hanya iringan doa je yg blh kita beri..rasanya semasa hayat dorang ada x puas lg nak balas jasa dorang..kini dua2 dah x de..terasa rindu sgt..kekadang tu jeles jg tgk org len yg msh ada mak bapak,,seb baik ada lg MIL..

      Delete
  3. betul tu ...sgt2 setuju.. hanya doa yg dapat disampaikan kpd mereka

    ReplyDelete
  4. nak bagi duit banyak belum mampu..bagi doa kerap kerap @_@

    ReplyDelete
  5. rasa sayu sangat teringat kat mak kiter...

    ReplyDelete
  6. bila kita jadi ibu....baru tahu bagaimana pegorbanan ibu kita dulu terhadap kita....sayangi mereka ketika masih ada....

    ReplyDelete
  7. betul kak...

    kehilangan MIL sangat2 memberi pengajaran pada saya...=(

    ReplyDelete
  8. Kadang2 dlm kesibukan kita lupa ada hati yg teramat rindu pada kita...
    Itu yg selalu terjadi pada saya..biasanya mak yg selalu call bertanya khabar...sebak rasanya.....

    ReplyDelete
  9. lya pon sygkan kucing n ade mbela kucing..

    btul tu..hargai org tua kt selagi mrk masih hidup

    ReplyDelete
  10. bila brjauhan emak akan terkenang2 kita...calling2...lepaslah rindunya..

    ReplyDelete
  11. comelnya..kucing dia..hehehe

    ReplyDelete